donderdag 25 februari 2021

Stampin'Up! Pretty Perennials

 Hoi Allemaal,

Zoals afgelopen zaterdag beloofd...

Ik zou nog een manier van achtergrond maken laten zien.

Ik heb een wit A4 genomen en heb deze helemaal volgestempeld 
met de diverse stempels uit de set Pretty Perennials.
Ik heb de kleuren Poppy Parade, Pretty Peacock en Coastal Cabana gebruikt.

Alleen zo is het al mooi hé?

Maar ik heb vervolgens van het a4 vier stukken gesneden 
van elk 9,5 x 13,5 cm en daar dus 4 kaarten van gemaakt.


Ik had ook nog karton over van de achtergronden die ik zaterdag heb laten zien
en die heb ik bij deze 2 kaarten  als kaart-basis gebruikt.



Van de drukke stukken heb ik deze 2 kaarten gemaakt,
Ik heb aan beide een stuk lint toegevoegd, en ook heb ik 2 labels geponst.

Bij deze laatste kaart had ik ook nog een gestanste bloem over en een takje 
dus die heb ik aan deze kaart ook nog toegevoegd.


Dit zijn nog 2 detail-foto's van de eerste 2 kaarten.


Vind je deze stempelset nou ook zo gaaf?
Als je op onderstaande foto klikt kom je rechtstreeks bij deze set uit in mijn webshop.


LET OP!!! TOT en MET de 28e kun je nog meegenieten van de SALE-A-BRATION

Voor elke €60 die je aan producten besteld mag je een GRATIS artikel uit de SAB-folder kiezen!!

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten