maandag 8 maart 2021

Stampin'Up! Hey Birthday Chick

 Hoi Allemaal,

Deze week staan onze kippetjes centraal, 
ik vind ze zó gaaf!

Voor deze kaart heb ik de bundel Hey Birthday Chick gebruikt.
Ja, je leest het goed...bundel!
Tijdelijk (t/m 30 juni) zijn er namelijk  bijpassende stansen verkrijgbaar 
voor de stempelset Hey Birthday Chick.


Voor deze kaart maakte ik zelf een mal met de stitched nested label dies
en daarna heb ik die gebruikt om de achtergrond op de basiskaart te zetten met 
een blending brush.

En daar ben ik heel enthousiast over! Wat werkt dat ontzettend prettig zeg!
Ik had al soortgelijke borstels van een ander merk maar deze zijn echt véél fijner,
nemen de inkt beter op en verdelen ook de inkt mooier.
Ik ben fan!


Ik heb de kaart afgewerkt met een aantal stansjes
en in het gebrushte stuk heb ik ook nog de verjaardagskip gestempeld
en met blends ingekleurd.


Dit is een kaart die onderdeel is van de online stempelclub die ik vandaag
op facebook laat zien. 

Wil je meer weten over de stempelclub?
Kijk dan even hier


Wil je deze producten shoppen?
Klik dan op de bovenstaande afbeelding.

Liefs,
Diana






Geen opmerkingen:

Een reactie posten