donderdag 11 maart 2021

Stampin'Up! Hey Chick

 Hoihoi,

Deze kaart maakte ik ook tijdens de stempelclub en het idee
 hiervoor kwam ik op pinterest tegen,
maa ik heb er natuurlijk wel een klein beetje
 mijn eigen draai nog aan gegeven.


vind je die berg eitjes niet grappig?


de combinatie van kleuren had ik van het lovely stampers team,
daar krijgen we elke maand een kleurenuitdaging
en deze keer moest ik de kleuren 
Poppy Parade,
Blackberry Bliss
Daffodil Delight
en
Seaside Spray 
combineren.
En? vinden jullie het gelukt?



Willen jullie deze kippetjes ook graag in jullie bezit krijgen?
Tot 30 juni zijn ze nog bestelbaar maar ze zijn erg in trek 
dus ik zou zeggen...wacht niet te lang!

Als je op onderstaande foto klikt ga je rechtstreeks naar dit product in mijn webshop.


Als jullie zaterdag hier ook nog komen kijken dan kun je 
gezellig gaan hoppen op mijn facebookpagina
 én kom je te weten welke kippetje mijn favoriet is...

Liefs,
Diana







Geen opmerkingen:

Een reactie posten