zaterdag 13 maart 2021

Stampin'Up! Hey Chick

Vandaag kun je op mijn facebook-pagina gezellig komen hoppen 
want ik doe weer mee met de maandelijkse facebookhop
 van het Lovely Stampers-team.

En wederom een kaart met kippetjes,
maar nu met de "oude" stempelset
Hey Chick.

Deze set is voor het eerst uitgebracht tijdens de Sale-A-Bration van 2017,
en nu zijn ze sinds 2 februari t/m 30 juni tijdelijk terug!!
Mét bijpassende stansen die écht heeeel gaaf zijn!


Ik heb een double-z-fold kaart gemaakt en heb daarbij 
veel van de stansjes gebruikt om de kaart aan te kleden, 
zoals je kunt zien


En nog even een detail-foto van de punkie-kip, dat is mijn favoriet!


Wil je deze kippetjes graag shoppen?
Klik dan op de onderstaande foto, 
dan ga je rechtstreeks naar deze set in mijn webshop.



Groetjes Diana





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten