maandag 26 april 2021

Stampin'Up! Hemelse Hortensia's

 Hoihoi,


Vandaag heb ik een mooie kaart met de set Hemelse Hortensia's

om jullie te laten zien.


Deze kaart maakte ik tijdens de online teamdag van de Lovely Stampers
De opdracht was kaarten te maken met een aantal sketches 
en met het dessinpapier wat in ons pakket zat.


Ik vond helemaal niet stempelen te kaal
en dus heb ik op de basiskaart zelf een achtergrondje gestempeld
met 1 van de stempeltjes uit de Hemelse Hortensia stempelset.


Wil je graag de hemelse hortensia's aan jouw collectie toevoegen?
Aarzel dan niet te lang want de verkoopperiode loopt weliswaar tot 30 juni...
...maar Op=Op!

Als je op onderstaande link klikt kom je rechtstreeks in mijn webshop terecht.


Groetjes Diana









Geen opmerkingen:

Een reactie posten