zondag 25 april 2021

Stampin'Up! Butterfly Brilliance- Share it Sunday Bloghop

Hoihoi,

(Dear international readers, please use the translatebutton)

Vandaag doe ik mee aan de Share it Sunday Bloghop
van de Crafty Collaborations 

Ik wil graag deze kaart laten zien die ik maakte tijdens de DonderdagLive
van afgelopen donderdag op mijn facebook-pagina


Ik gebruikte de mooie stempelset Butterfly Brilliance hiervoor.
Deze set is écht zó gaaf!!

Binnenkort komt er een tutorial bundel waarin deze kaart ook beschreven wordt,
Als je bij mij in de maand mei besteld krijg je deze bundel  
.aan het eind van de maand toegestuurd als bedankje voor je bestelling


Wil je deze vlinders ook graag aan jouw verzameling toevoegen?
Als je op 1 van de foto's klikt ga je rechtstreeks naar mijn webshop.

Nu genoeg gekletst, ga gauw kijken wat mijn internationale collega's 
voor mooie dingen gemaakt hebben voor deze bloghop.

Klik hieronder in de lijst op de naam onder de mijne of begin bovenaan
 en kies dan steeds de volgende van de lijst. 
Zo kom je bij iedereen langs en kun je lekker veel inspiratie op doen.

Groetjes Diana



 

8 opmerkingen: