zaterdag 24 april 2021

Stampin'Up! Positive Thoughts

 Ter voorbereiding op de DonderdagLive van afgelopen donderdag maakte
ik deze 2 kaarten. Mensen die mijn facebookpagina bezoeken kunnen 
wekelijks kiezen uit 2 stempelsets en met de set die de meeste stemmen krijgt 
ga ik dan tijdens de live een kaart maken.

Ik bereid echter altijd van beide stempels een kaart voor en gebruik of 
dezelfde techniek op beide kaarten of dezelfde lay-out.

Vandaag laat ik de kaart zien met de stempelset die het NIET geworden is.

Morgen kun je op dit blog ook de andere kaart zien,
ik ben benieuwd welke je het leukste vind?



Vind je deze stempelset ook zo leuk?
In mijn webshop kun je deze bestellen als je 'm graag aan jouw verzameling wilt toevoegen.
Klik op de foto van de kaart om rechtstreeks naar de webshop te gaan.

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten