zaterdag 26 juni 2021

Stampin'Up! 20 vragen aan mij...om mezelf nog eens voor te stellen aan jullie

 


1.       Hoe heet je?  Mijn naam is Diana van Otterlo

2.       Hoe oud ben je? Haha…dat vergeet ik vaak…moet altijd tellen als dat gevraagd word…momenteel ben ik 47

3.       Waar woon je? In de prachtige en gezellige Wereldstad Gorinchem

4.       Welke kleur ogen heb je? Blauw

5.       Welke kleur haar heb je? Ik ben brunette met een natuurlijke grijs-coupe-soleil ๐Ÿ˜Š

6.       Wat is je lievelingsgetal?  3

7.       Wat is je lievelingseten? Spaghetti, bami, nasi en wok-biefstuk

8.       Wat is je lievelingsfuit? Aardbeien, frambozen en druiven

9.       Heb je een relatie? Ja, ik ben al 27 jaar getrouwd met Henk

10.   Welke mobiel heb je? Nou ik ben een groot Samsung-fan, maar heb niet het nieuwste van het nieuwste hoor, dus momenteel een s10

11.   Wat voor radioprogramma luister je altijd? Geen, ik vergeet altijd de muziek aan te zetten…

12.   Wat voor muziek luister je? Ik vind Loreena McKennit mooie muziek maken, maar wat ik ook leuk vind is Blackmore’s Night,  Gianna Nannini en  oh ja en jaren-80 muziek vind ik ook super-leuk

13.   Wat is je favoriete vakantieland? Italiรซ

14.   Wat neem je mee naar een onbewoond eiland? Nou, best veel haha, als ik op vakantie ga is het al een halve volksverhuizing ๐Ÿ˜Š maar…in ieder geval mag manlief mee en uiteraard mijn hobbyspullen want daar kan ik ook echt niet zonder.

15.   Vier je carnaval? Nee, maar vind het wel leuk om te zien hoor, maar ben nu eenmaal niet van de grote menigten dus zodoende nee.

16.   Wat vind je mooier, een broek of een rok? Oj…moeilijk…dat ligt ook aan de gelegenheid. Ik denk toch dat het dan een rok wordt als ik echt perse moet kiezen.

17.   Wat is je lievelingskleur?  Dat wisselt nogal eens haha…momenteel heb ik er 5! Fresh Freesia, Pale Papaya, Polished Pink, Soft Succulent en Evening Evergreen

18.   Wat is je favoriete Stampin’Up!-product? Hihi…wat is dat nu voor een vraag…ik vind alles geweldig! Maar als ik echt perse moet kiezen dan wordt het de trimmer (het snij-apparaat)

19.   Wat is je favoriete embossing-mal? De Tasteful Textile, zo mooi en subtiel

20.   Welke stempel doe je nooit weg? De Stippled Blossom en de Everything Eleanor dat waren zo’n beetje mijn eerste aankopen van Stampin’Up! lang, lang geleden (2013)


Wil je meer weten? Vragen staat altijd vrij...of ik antwoord geef is een tweede haha ๐Ÿ˜‚

Geen opmerkingen:

Een reactie posten