vrijdag 25 juni 2021

Stampin'Up! Donderdag Live Handpenned Petals of Bijzondere Zonnebloemen

En? hebben jullie gisteren op mijn facebookpagina het DonderdagLive filmpje gezien?

In de week hiervoor kon men kiezen tussen de stempels
Handpenned Petals
of
Bijzondere Zonnebloemen

Deze keer was het weer een gelijkstand geworden
en heb ik gekozen voor Handpenned Petals...
maar ik laat ook meestal zien wat ik met de andere stempel gemaakt heb.


Dit zijn de versies die ik gemaakt heb
 

Ik liet gisteren in het filmpje zien hoe je met 1 velletje dessinpapier van 6" 
maar liefst 3 of zelfs 4 kaarten kunt maken.

Ik wilde dat ook laten zien omdat ik zelf heel vaak mijn dessinpapier te weing gebruik
en dat is zonde van zulk mooi papier toch? 

De manier waarop het papier gesneden wordt noemt men Angel-cut.
Wil je weten hoe dit werkt?
Ga dan even het filmpje bekijken voor inspiratie.

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten