donderdag 8 juli 2021

Donderdag Live met foto van nieuwe buro- indeling

 Hoi Allemaal,

Leuk dat jullie hier weer even kijken.

Vanochtend heb ik weer een DonderdagLive filmpje gemaakt op
mijn facebook-pagina.

Je kunt 'm nu ook hier bekijken



In het filmpje vertel ik dat ik mijn buro anders heb ingedeeld
en hier is de foto van hoe het er nu uitziet.
Lekker opgeruimd en alles makelijk bij de hand.


Buro-indeling Diana's Cards Cats and More

Helaas kan ik nergens een foto vinden van hoe mijn buro er eerst uitzag
maar neem maar van mij aan dat dit veel netter is.

En vanaf nu kunnen jullie op mijn facebook-pagina ook kiezen 
met welke stempelset ik volgende week ga werken.

Stampin'Up!® Winterwensen vs Christmas Season

Wat is jullie keus?


Morgen zal ik hier de kaart plaatsen die ik maakte met de Butterfly Brilliance.

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten