woensdag 7 juli 2021

#keepstamping uitdaging

 

Hoihoi,

Wisten jullie eigenlijk al dat ik op mijn facebook-pagina elke 2 weken
een uitdaging plaats waar iedereen aan mee kan doen?

Deze keer heb ik onderstaande sketch gemaakt.
sketch #keepstamping nummer 53

Als je ook eens mee wilt doen dan is het enige dat je hoeft te doen
een kaart te maken met gebruik van deze sketch, daar een foto van te maken
en die te plaatsen op mijn facebook-pagina onder het bericht van deze challenge.

Ik zou het SUPER-leuk vinden als er meer mensen hun mooie kaarten laten zien!
Ik vind het ontzettend leuk om inspiratie van elkaar op te doen!

Als je mee hebt gedaan ontvang je in de week dat ik de volgende challenge plaats
van mij een door mijzelf gemaakte kaart waarbij ook ik de challenge heb gebruikt.

Groetjes,
Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten