vrijdag 23 juli 2021

DonderdagLive Counting Sheep of Pinguïnpret

 Hoi Allemaal,

Wat leuk dat jullie weer komen kijken!

Ik heb vandaag de kaarten voor jullie van de DonderdagLive van gisteren op mijn facebook-pagina

Stampin'Up!®, Pinguïnpret, Stempelen, Kaarten Maken, Diana's Cards Cats and More, Gorinchem

Voor de bovenste kaart gebruikte ik de stempelset Pinguïnpret, 
deze is vanaf 3 augustus voor jullie ook te bestellen.
(EN is er in het Nederlands!! Gaaaaaaf!)

Omdat ik Onafhankelijk Stampin'Up!®-demonstratrice ben kan ik 
nieuwe producten altijd al ca een maand eerder bestellen tijdens de pre-order.

Ik gebruikte de kleuren melon mambo, granny apple green en bermuda bay.


Stampin'Up!®, Diana's cards Cats and More, Gorinchem, Kaarten Maken, Stempelen, Counting Sheep, Gratis

Er was in de week hiervoor gekozen dat ik de kaart tijdens het filmpje zou maken
met de stempelset Counting Sheep, deze stempel had met 1 stem gewonnen!

Bovenstaande foto is de kaart die ik voorbereidde
en onderstaand de kaart die ik daadwerkelijk tijdens het filmen heb gemaakt.

Vaak verander ik tijdens het filmen nog een klein iets aan de kaart.

Zien jullie wat ik op de onderstaande kaart anders heb gedaan dan op de bovenstaande?

Stampin'Up!®, Counting Sheep, Gratis, Sale-A-Bration, Diana's Cards Cats and More, Gorinchem

Voor de laatste kaart gebruikt ik op de strookjes gekleurd karton
de 3 stempeltjes die uit het midden van de schaapjes zijn gekomen.
Stampin'Up!® heeft deze al uitgestanst en dat is 
zodat je niet zo snel een vlek in het midden krijgt wanneer je stempelt,
dat zou namelijk wel gebeuren als dat vlakje in de stempel blijft zitten, 
en dat zou jammer zijn van je leuke kaart.

Maaaaaar die stukjes hoef je dus niet weg te gooien!
Die kun je gebruiken om leuke achtergrondjes te maken,
zoals ik op deze kaart heb gedaan.

Stampin'Up!®, Counting Sheep, Sale-A-Bration, Gratis

Vanaf 3 augustus kun je de schaapjes stempel GRATIS uitkiezen als je voor €60
aan Stampin'Up!® producten bij mij besteld, dat is toch een supergave aanbieding hé?

En...als je nog eens voor €60 besteld dan kun je ook de 
bijpassende schaapjes-stansen uitkiezen bijvoorbeeld.

Stampin'Up!®, Sheep Dies, Stansen, Gratis, Sale-A-Bration

Wil je graag bij mij bestellen?
Dat kan altijd door mij een berichtje met je wensen te sturen,
ik help je dan graag verder.

Wat ook kan, is dat je rechtstreeks in mijn webshop gaat bestellen,
die vind je HIER.


En ben je benieuwd naar het filmpje??
Ik heb 'm hier voor je ge-upload maar is ook op Facebook 
of mijn YouTube-kanaal terug te vinden




Groetjes Diana











Geen opmerkingen:

Een reactie posten