zaterdag 24 juli 2021

Kado-doosje voor reep chocola waar tevens een kado-kaart in kan.

HoiHoi,

Leuk dat jullie er weer zijn!

Vandaag wil ik dit leuke kado-doosje laten zien aan jullie.

Ik maakte dit voor mijn lieve collega Ilona als dank-je-wel voor 
dat ik haar electrische stans-machine over mocht nemen.
Daar ben ik écht heel erg SUPER-blij mee!!

Stampin'Up!®, Vrolijke Viooltjes, Zelfgemaakt, Kado-doosje, Diana's Cards Cats and More, Gorinchem, stempelen, hobby

Stampin'Up!®, Vrolijke Viooltjes, Zelfgemaakt, Stempelen, Kado-doosje, Hobby, Diana's Cards Cats and More, Gorinchem

Ik gebruikte voor dit doosje het mooie pansy dessinpapier
en de bijpassende vrolijke viooltjes stempels en stansen.

Wil je zien hoe ik dit doosje heb gemaakt?
In dit filmpje kun je het zien en dan kun je ook 
zien waar die chocolade-reep verstopt zit.



De Stempelset, de stansen en het dessinpapier zijn uiteraard
via mij te bestellen. Je kunt mij  een berichtje sturen 
of je kunt in de webshop zelf je bestelling plaatsen.

Groetjes Diana


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten