vrijdag 30 juli 2021

DonderdagLive Free as a Bird vs Happy Holly-Days No Line Watercoloring

 Hoi Allemaal, 

Gisteren heb ik weer een DonderdagLive gedaan 
op mijn Facebook-pagina, zoals elke week.

Hebben jullie al eens gekeken?
Vinden jullie het leuk?

Afijn, voor de aflevering van gisteren konden jullie kiezen tussen de
stempels Free as a Bird of Happy Holly-Days van Stampin'Up!®

Ik heb uiteraard toch van beide sets een kaart gemaakt maar de stempel Free as a Bird heeft "gewonnen" en die gebruik ik dus in het filmpje om jullie deze keer de techniek van No Line Watercoloring te laten zien.

Stampin'Up!®, Free as a Bird, DonderdagLive, Diana's Cards Cats and More, No Line Watercoloring,

Stampin'Up!®, Happy Holly-Days, No Line Watercoloring, Diana's Cards Cats and More, DonderdagLive

Welke kaart vinden jullie mooier?

Als je wilt kun je het filmpje nog bekijken op mijn YouTube-kanaal:


Jullie weten vast wel dat als je hier iets van je gading tussen ziet,
dat je de producten via mij kunt bestellen toch?

Je kunt me gewoon een mailtje sturen met je wensen  of 
in het menu van dit blog  kiezen voor mijn webshop.

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten