vrijdag 16 juli 2021

DonderdagLive Zelf Dessinpapier maken

Dit zijn de kaarten die ik maakte ter voorbereiding van de 
Donderdag Live gisteren op mijn facebook-pagina.

In de week ervoor kon iedereen die dat wilde kiezen voor welke stempelset
dat ik tijdens de live een kaart mee maak.

Ik bereid echter altijd van te voren wel van allebei de sets een kaart voor.
Maar met de set die gekozen is maak ik dan 
daadwerkelijk tijdens de live de kaart, en soms pas ik dan ook nog iets aan,
zoals ook deze keer.

Stampin'Up!®, Winterwensen, Zelf Dessinpapier maken, Diana's Cards cats and More,

Bovenstaand de kaart met de set Winterwensen,
en onderstaand de kaart met de nieuwe set Christmas Season,
deze is vanaf 3 augustus bij mij te bestellen.

Stampin'Up!®, Christmas Season, Zelf Dessinpapier maken, Diana's cards Cats and More

Hieronder kun je als je wilt het filmpje nog bekijken,
dan kun je zien welke kleine wijziging ik gemaakt heb.








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten