woensdag 14 juli 2021

#keepstamping -challenge

Hoihoi,

Zoals jullie misschien wel weten, organiseer ik elke 2 weken,
op woensdag, een #keepstamping-challenge op mijn facebook-pagina.

Ik had deze keer als uitdaging een zogenaamde BINGO;
#keepstamping, bingo, uitdaging, kaarten maken, stempelen

Degenen die meedoen plaatsen een foto van de door hen gemaakte kaart
onder het facebook-bericht van de uitdaging. 
(opsturen naar mij per post is dus niet nodig, maar mag natuurlijk altijd 😏)

Ik maak voor alle deelnemers dan ook een kaart volgens de uitdaging
en die krijgen ze per post toegestuurd.
Het is immers super-leuk om post te ontvangen!
en zo doen we met en van elkaar ook nog lekker inspiratie op.
Leuk!

Ik heb voor de #keepstamping nummer 52  deze kaart gemaakt
en ik koos voor de lijn;
Bloemen/ Blauw/ Lente

Pluk de Dag, Stampin'Up!®, #keepstamping

Ik ben dol op blauw maar gebruik het eigenlijk te weinig op mijn kaarten,
dus dit was een leuke uitdaging om toch mijn favoriete kleuren te gebruiken.

Wil je ook meedoen?
Tot maandag 19 juli 2021 kun je nog meedoen met 
de huidige #keepstamping challenge op mijn  


Wil je graag deze mooie stempelset aan jouw eigen collectie toevoegen?
Als je op onderstaande afbeelding klikt ga je rechtstreeks naar de webshop.

Pluk de Dag, Stampin'Up!®,









 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten