dinsdag 13 juli 2021

Stempelclub Juli Handpenned Petals

 
Hoi Allemaal,

Gisteren om 9.30u was ik weer live te zien op mijn Facebook-pagina
met de kaarten van de Stempelclub van Juli.

Deze keer gebruikte ik de stempel-en stansenset Handpenned Petals.

Handpenned Petals Stampin'Up!® Diana's Cards Cats and More

Dit was de eerste kaart.

Het dessinpapier staat deze keer echt in de schijnwerpers.
En...dit kun je tot eind van deze maand met 15% korting bestellen bij mij.

Hier kun je het filmpje zien:




Wil je meer weten over de stempelclub, kijk dan even HIER op deze pagina.
Dit is wat er deze maand in het pakketje zat:
Pakketje Stempelclub, Diana's Cards Cats and More


Wil je je graag opgeven voor augustus?
Dat kan door mij een mailtje te sturen.

In augustus ga ik met de mooie Plantenpost stempels en stansen werken.

Dit is het  collectie-pakket  handpenned en als je op de foto klikt 
kom je rechtstreeks bij dit pakket in mijn webshop

Hanpenned Collectie Stampin'Up!®

Groetjes Diana





Geen opmerkingen:

Een reactie posten