zaterdag 21 augustus 2021

Bloghop Creatieve Harten Augustus 2021

 

Bloghop, Creatieve Harten, Stampin'Up!®, hobby, kaarten maken, zelfgemaakt, stempelen
Hoi Allemaal,

Wat leuk dat jullie weer komen kijken hier!
Ik doe vandaag gezellig mee met de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.
Het thema is: De favoriet uit de mini augustus-december

Eigenlijk kon ik niet kiezen want ik vind bijna alles mooi!
Maar ik kies vandaag voor de set Happy Holly-Days omdat ik het vogeltje zoooo schattig vind en dit was het eerste wat ik écht perse wilde hebben toen ik de catalogus de eerste keer doorkeek.

Ik heb met deze stempel een One Sheet Wonder gemaakt,
Ik heb een vel papier van 15 x 15 cm  gestempeld en er daarna 3 kaarten mee gemaakt.

Het snijschema voor deze OSW heb ik zelf getekend:

De foto laat een gestempeld dsp zien van 15x 30 cm 
Ik heb ook de achterkant bestempeld...
maar ik ben vergeten daar een foto van te maken...
als je verderop naar het filmpje kijkt zie je die wel hoor
 en dan zie je ook dat ik het in 15x15 maak


En dan nu de kaarten:
Stampin'Up!®, Bloghop, Creatieve Harten, Happy Hollydays, zelfgemaakt, stempelen, kaarten maken, hobby, OSW

Stampin'Up!®, Bloghop, Creatieve Harten, Happy Hollydays, zelfgemaakt, stempelen, kaarten maken, hobby, OSW

Stampin'Up!®, Bloghop, Creatieve Harten, Happy Hollydays, zelfgemaakt, stempelen, kaarten maken, hobby, OSW

HIER vind je het filmpje van hoe ik deze kaarten heb gemaakt:

Nu wordt het de hoogste tijd dat jullie gaan kijken wat mijn lieve collega's gemaakt hebben.
Klik op de naam onder de mijne in de onderstaande lijst en dan ga je dus naar de volgende toe.

Fijn Weekend en veel Hopplezier!
Liefs Diana












7 opmerkingen: