vrijdag 20 augustus 2021

Donderdag Live Positive Thoughts vs Delicate Dahlias en soft pastel krijtjes

 Gisteren was er weer een DonderdagLive op mijn facebook-pagina en van te voren kon er weer uit 2 stempelsets gekozen worden van Stampin'Up!®.

Men kon kiezen uit Positive Thoughts of Delicate Dahlias en er werd voor deze laatste stempelset gekozen.

Stampin'Up!®, Positive Thoughts, Stempelen, kaarten maken, zelfgemaakt, soft pastel krijtjes

Deze kaart wil ik natuurlijk toch even laten zien want ik vind 'm wel heel goed gelukt, en jullie?
De achtergrond heb ik gemaakt met de pastel-krijtjes en daarna er over gestempeld.

Stampin'Up!®, Delicate Dahlias, DonderdagLive, Soft Pastel krijtjes, kaarten maken, zelfgemaakt, stempelen, hobby, Sale-A-Bration
Ook voor deze kaart gebruikte ik de soft pastel krijtjes.

Wil je weten hoe ik deze gemaakt heb?
Kijk dan HIER even het filmpje:

Wil je graag iets bestellen?
Dat kan altijd in de webshop maar je mag me ook een berichtje sturen 
met je wensen dan help ik je graag verder.



1 opmerking: