woensdag 11 augustus 2021

DonderdagLive en #keepstamping

 Hier dan de beloofde kaart:

Stampin'Up!®, DonderdagLive, Diana's cards Cats and More, Natural textures, #keepstamping 54

Ik maakte deze met de stempelset Natural textures van Stampin'Up!®

Tijdens het filmpje op mijn Facebook-pagina,
wil je zien hóe ik deze kaart heb gemaakt, hier vind je het filmpje:


Ik heb voor de twee-wekelijkse #keepstamping-challenge 
die ik op de facebook-pagina plaats
deze variant op de kaart gemaakt voor de deelnemers.

Stampin'Up!®, DonderdagLive, #keepstamping, Diana's Cards cats and More, Natural textures

Volgende woensdag komt er weer een nieuwe challenge 
maar je kunt tot aanstaande maandag nog 
meedoen met de huidige challenge natuurlijk, Leuk!

Voor het aanstaande donderdaglive filmpje  kun je nog
 je stem uitbrengen op de facebook-pagina als je dat wilt.

Dit is de keuze-foto:
Stampin'Up!®, Joyful Life, Pampered Pets
HIER kun je je stem uitbrengen.

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten