dinsdag 10 augustus 2021

DonderdagLive 5 augustus Textures and Frames gecombineerd met Butterfly Brilliance

 Hoi Allemaal, 

Afgelopen donderdag was er weer een DonderdagLive op mijn facebook-pagina

In de week tevoren kon er gekozen worden tussen de 
stempelsets Textures and Frames of Natural Textures.

Stampin'Up!®,  Diana's cards cats and more, Textures and Frames, Natural textures

De stempelset Natural Textures heeft 'gewonnen' en 
daar heb ik dan ook tijdens het filmpje een kaart mee gemaakt.

Dat laat ik jullie morgen zien

Vandaag echter wil ik de kaart laten zien die het NIET werd.

Stampin'Up!®, Diana's cards cats and More, Textures and Frames,Butterfly Brilliance

*Ik heb hier een basiskaart van 14,5 x 21 cm genomen (kleur polished pink) 
en deze op 10,5 cm gerild
*Dan had ik een oplegkaart ook in polished pink van 9 x 13 cm, 
daarop heb ik de streepjes-stempel gestempeld met de inkt polished pink 
en later nog dezelfde stempel een kwartslag gedraaid er over gestempeld.
Vervolgens dit op de voorkant van de kaart geplakt.
*Op een stukje Basic White van 6 x 10,5 cm heb ik de inktvlekken gestempeld, 
ook met polished pink, maar dan eerst een keer afgestempeld op mijn gridpapier.
*het wit heb ik op een stukje karton in de kleur bumblebee geplakt van 7 x 11 cm 
en dit geheel heb ik met dimensionals midden op de kaart opgeplakt.
*Dan heb ik 3 vlinder gestanst met de Brilliant Wings stansenset 
in de kleur Blackberry Bliss. En deze heb ik verdeeld over het witte stuk opgeplakt.
*dan als laatste nog een tekstje gestempeld op een rest-stukje 
polished pink en ook deze opgeplakt.

Ik vind het zelf een leuke vrolijke kaart geworden en jullie?

Groetjes Diana

ps. als je nieuwsgierig bent naar de andere kaart die ik gemaakt heb, 
kijk dan morgen hier nogmaals.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten