vrijdag 6 augustus 2021

Bloghop Crafty Collaborations Sale-A-Bration

 

Bloghop Crafty Collaborations, Satmpin'Up®

Hallo Allemaal,

Vandaag doe ik mee aan een internationale bloghhop, zó leuk om inspiratie op te doen!

Het thema is Sale-A-Bration.

Ga je ook even hoppen om te zien wat voor mooie voorbeelden er gemaakt zijn?

Je vind de deelnemrslijst onderaan dit bericht. 

Klik gewoon op de naam onder de mijne en zo steeds verder.


Stampin'Up!®, Sale-A-Bration, Counting Sheep
Ik heb een kaart gemaakt met de set Counting Sheep.

Er is ook een filmpje van deze kaart, 
als je graag wilt zien hóe ik deze kaart gemaakt heb:
(als je mobiel kijkt is hier de LINK)
Je ziet ook een tip voor de losse stukjes stempel die in de schaapjes zitten!


Ik wil je nog even bedanken dat je hier kwam kijken 
en ik wens je veel plezier met verder hoppen!

Liefs,
Diana





19 opmerkingen:

  1. That sure is a party sheep! What a happy card which really made me smile. Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen