vrijdag 6 augustus 2021

Sale-A-Bration, Najaarscatalogus en Géwéldige instap-actie

Lieve Allemaal,

De nieuwe mini-catalogus voor het najaar is sinds 3 augustus ingegaan:
 
Stampin'Up!®, Najaarscatalogus, Mini Juli tot December
Als je op de afbeelding klikt ga je naar de digitale catalogus.
Wil je liever een papieren-versie? Stuur me dan even een berichtje.

Stampin'Up!®, sale-A-bration, gratis
Dit jaar hebben we voor het eerst een tweede Sale-A-Bration!!
Als je op deze afbeelding klikt kun je zien welke producten je GRATIS
 mag kiezen bij een bestelling van €60
Je mag voor elke €60 die je besteld een product uitkiezen !



Verder wil ik jullie deze mooie actie laten zien voor wanneer je het starterspakket besteld:


Stampin'Up!®, instap-actie, starterspakket, aanbieding


Het Starterpakket kost €129 en je mag zelf voor €175 producten uitkiezen 
uit de jaarcatalogus en de najaarsmini-catalogus. 
En nu extra mag je 1 bundel van de onderstaande afbeelding OOK gratis uitkiezen! 
Dat is toch écht een heeeeeel erg gave aanbieding, of niet?
Stampin'Up!®, aanbieding bundels insptap-actie
Wat betekent dat? Een starterspakket?

Met de aanschaf van dit pakket wordt je Stampin'Up!® demonstratrice,
dat betekent dat wanneer JIJ dat wilt je deze spullen ook mag gaan verkopen.
Wil je dit niet? Geen probleem! Je kunt het helemaal zelf bepalen!

Besluit je dat je wel voor jezelf wilt kunnen bestellen dan krijg je op je bestellingen 
vanaf dat moment maar liefst 20% korting (op het bedrag ex.btw)! 
En deze korting kan zelfs oplopen tot 25%!

Als je via mij het starterspakket aanschaft kom je in een klein, gezellig team 
wat momenteel uit 5 dames bestaat. Samen doen we leuke dingen als 
een maandelijkse swap-kaart, een team-middag waarbij 
we gezellig met elkaar knutselen, een leuke whatsappgroep 
en je mag ook in een facebookgroep voor leden van het Lovely Stampers-team
 en/of voor Nederlandse demo's.

Verder mag je deelnemen aan evenementen die door Stampin'Up!® georganiseerd worden!

Er zijn echt nog meer voordelen maar daar kom je wel achter als je je besluit aan te melden 😀

Ik heb ook nog een filmpje gemaakt waarin ik alle informatie vertel...(al zal ik vast iets vergeten zijn..)
(ps op mobiel is filmpje niet te zien...hier ook nog evt de link)




Mocht je gezellig bij mij willen instappen?
Dan kun je dat via deze link doen of even contact met mij opnemen via de mail.

Ik heet je heel graag welkom in mijn team!

Liefs Diana




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten