zaterdag 18 september 2021

Bloghop Creatieve Harten September 21

Bloghop Creatieve Harten, Diana van Otterlo©, Stampin'Up!®,

Hoihoi, 

Gezellig dat jullie weer komen Hoppen vandaag!

Het thema van deze maand is een sketch:

Sketch Creatieve Harten Bloghop

Ik heb er de onderstaande kaart mee gemaakt:

Whale Done, Diana van Otterlo©, Stampin'Up!®

Ik gebruikte de stempelset Whale Done en de bijpassende pons.
De kleuren van de kaart zijn:
Cinnamon Cider/ Just Jade/ Bumblebee/ en Bermuda Bay.

Ik heb van deze kaart ook een filmpje gemakt omdat ik vanmiddag van 13u ook mee doe met de videohop van het Lovely Stampers Team.

Wil je daar ook komen hoppen?
HIER is de link, echter werkt deze dus pas om 13u op 18/9!

Voor nu wens ik jullie heel veel plezier met verder hoppen en lekker veel inspiratie op doen!

Groetjes Diana



 

6 opmerkingen: