zaterdag 11 september 2021

Facebookhop Lovely Stampers September Wild Cats

Facebookhop, Lovely Stampers ©

Vandaag kun je op mijn facebook-pagina weer even lekker hoppen,
dus heb je zin in wat extra inspiratie, hop dan even naar HIER


Ik heb een kaart gemaakt naar aanleiding van deze sketch.
Deze sketch was de opdracht voor de maandelijkse swapkaart van het Lovely Stampers team
Swap Lovely Stampers, Danielle Kassing ©
Ik ben dól op sketches én op mijn buro lag de stempelset Wild Cats van Stampin'Up!® nog 
en dus heb ik die gebruikt om de kaart te maken.


Zoals je ziet heb ik de sketch op de kaart een kwartslag gedraaid.

Mocht je interesse hebben in de producten van Stampin'Up!® dan kun je die via mij bestellen.
Je mag me altijd een berichtje sturen of kijk even onder het hoofdstukje webshop,
of kijk naar 1 van de digitale catalogussen in de linkerbalk.

Groetjes Diana



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten