maandag 6 september 2021

Teammiddag Stampin Cats


HoiHoi,

Afgelopen zaterdag was het dan zover; 

De Teammiddag van ons gezellige Stampin'Cats -team.

S-ochtends vroeg uit de veren gegaan om alles nog even netjes te maken, 
de woonkamer te 'verbouwen' en alle benodigde hobby-spullen naar beneden halen...
Diana van Otterlo©
Later bleek dat ik toch nog wat kleine dingetjes vergeten had...
dus ik ben 's-middags nog diverse keren naar boven gelopen haha,
goed voor de conditie!

Diana van Otterlo©
Ik had voor alle deelnemers een mooie kado-verpakking gemaakt
voor het kadootje dat ik bedacht had.

Ik had door een vriendin deze stempelblokken laten personaliseren,
echt zo mooi gedaan! Dankjewel Priscilla!

Diana van Otterlo©

We hebben eerst lekker even wat bijgekletst onder het genot van 
een kopje thee en natuurlijk hoorde er ook iets lekker bij! 
We konden kiezen uit een lekker stuk cinnamon-roll 
of een overheerlijke plak kruidkoek. Mmmmm!
Dankjewel Rian en Dianne!

Daarna was het tijd om te knutselen,
ik had een leuk project van Erica Hübner ,
een kado-doosje voor theezakjes/waxinelichtjes en merci-chocolaatjes.

Diana van Otterlo©

Hieronder de pràchtige uitwerkingen die gemaakt zijn
door de teamgenootjes:

Diana van Otterlo ©

Diana van Otterlo ©

Diana van Otterlo

Diana van Otterlo ©

Diana van Otterlo ©

Diana van Otterlo©

Diana van Otterlo©

Prachtig gelukt toch?

Wil je nu ook wel eens zo'n gezellige teammiddag?
Kies er dan voor om je ook bij ons gezellige team aan te sluiten!
Tot 30 september kun je zelfs extra voordelig een instap-pakket kiezen!!

Je betaalt €129 en je mag dan voor maar liefst €175 aan producten zelf uitkiezen,
daarnaast mag je nog kiezen voor een GRATIS bundel uit een selectie.

Vanaf dat moment mag jij jezelf dan ook Stampin'Up! demonstratrice noemen,
maar of en hoe je dat invult is geheel aan jou!
Niks moet!

Je krijgt dan in het vervolg  ook 20% korting (op de prijs ex btw)
wanneer jij voor  jezelf spulletjes (of voor vriendinnen/klanten) besteld.

En er zijn nog veel meer voordelen,
wil je meer weten, stuur me dan gerust een berichtje!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten