vrijdag 15 oktober 2021

Christmas Season in de Herfst en Peaceful Deer

 Hoi Allemaal,

Leuk dat jullie weer komen kijken!

Afgelopen donderdag heb ik weer een Donderdag Live op mijn facebookpagina gedaan 
en men kon kiezen tussen de stempels Christmas Season of Peaceful Deer.

Er is gekozen voor Peaceful Deer maar natuurlijk wil ik ook 
de andere kaart nog even in the spotlight laten zien.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Christmas Season
Ik gebruikte de kleuren Bumblebee, Cajun Craze, Crumb Caken en Early Espresso
om deze kaart een herfsttint te geven.

Deze kaart heb ik gemaakt in het filmpje:
Stampin'Up!®, Diana van Otterlo ©, Peaceful Deer


Het filmpje kun je ook op YouTube terug vinden:


Vind je iets van de stempelsets of de stansen die ik gebruikt heb leuk en zou je die willen aanschaffen?
Je kunt ze via mij bestellen door mij een mailtje te sturen met jouw wensen,
of je kunt ze rechtstreeks bestellen in mijn webshop.

Liefs Diana

ps. morgen ben ik weer met een bloghop én een videohop!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten