zaterdag 16 oktober 2021

Een gepimpt notitieblokje voor Bloghop en Videohop

Bloghop Creatieve Harten

Hoi Allemaal,

Superleuk dat jullie weer komen kijken!
Vandaag doe ik weer gezellig mee met de bloghop van het Creatieve Harten-team
en dat betekent dat jullie weer lekker veel inspiratie op kunnen doen vandaag.

Het thema van deze maand is:
Pimp je Notebook

Nou, dat heb ik gedaan, ik heb mijn favoriete stempelset erbij gepakt,
Wild Cats (hoe kan het ook anders...tóch iets met katten hé 😉),
ik heb een leuk dessinpapiertje gekozen en daar de andere kleuren bij gezocht.

Dit is het eindresultaat geworden:
Een omslag voor een notitieblokje (ik meen van de action)

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo ©, Wild Cats,
 
Stampin'Up!®, Diana van Otterlo ©, Wild Cats,
en een pennetje in de omslag is ook altijd handig, of niet soms?

Als jullie graag willen weten hoe ik deze omslag heb gemaakt
 dan kun je vanaf 13u (op 14-10-21) op mijn YouTubekanaal kijken 
want daar maak ik deze omslag en doe ik tevens mee met een videohop.

Dit is de LINK naar de video: 

Ik hoop dat jullie de omslag leuk vinden 
en dan kun je nu snel verder hoppen naar de lieve collega's
en hun mooie projecten.

Liefs Diana




1 opmerking: