vrijdag 22 oktober 2021

Shaded Summer

 Hoi Allemaal,

Gezellig dat jullie er weer even zijn!

Afgelopen donderdag kon je op mijn facebook-pagina 
weer een DonderdagLive filmpje bekijken.

In de week voorafgaand kon je op de pagina stemmen 
met welke stempelset ik een kaart ga maken tijdens het filmpje. 
En er werd gekozen voor de set Quiet Meadow.

Maar zoals jullie weten maken ik altijd van beiden een proefmodel.

Ik wil jullie dus ook graag de kaart laten zien 
die ik met de set Shaded Summer maakte.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Shaded Summer

Ik wilde een beetje kleurrijke vintage-kaart maken.
Wat denken jullie? Is dat gelukt??

Voor de DonderdagLive van 28-10 kan er tussen deze stempelsets gekozen worden:

Stampin'Up!®, Tasteful Touches, Batik Boutique
Welke set heeft jouw voorkeur??



Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten