donderdag 6 januari 2022

#stamperschallenge dag 6

#stamperschallenge dag 6 

One Sheet Wonder

Speciaal voor deze uitdaging heb ik zelf een One Sheet Wonder 
voor jullie getekend en uitgewerkt.

Een One Sheet Wonder betekent dat je door je dessinpapier gunstig te snijden 
je meerdere kaarten met 1 velletje kunt maken.

In dit geval kun je met slechts 1 velletje van 6" x 6" maar liefst 4 kaarten maken.




Ik gebruikte de stempelset Sweet Strawberry





En voor de onderstaande kaarten gebruikte ik de stempelset Geluksbrengertjes




Wat ook nog een leuk idee is om bijvoorbeeld 2 of 3 velletjes van 6" 
hetzelfde te snijden en dan per kaart de kleuren te combineren.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden?

Je kunt ook nog een filmpje zien hoe ik deze kaarten heb gemaakt.

Groetjes Diana





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten