vrijdag 7 januari 2022

#stamperschallenge dag 7 heat-embossing

 #stamperschallenge dag 7,

Heat Embossing

Ik wil vandaag deze leuke swingkaart laten zien.
Ik gebruikte de stempelset Quiet Meadow en ik heb de basiskaart 
bestempeld met diverse afbeeldingen met versamarka,
waarna ik er koper-embossingpoeder over heb gestrooid,
en daarna met de heattool tot dit resultaat ben gekomen.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Quiet Meadow

De bloem is gewoon gestempeld met de kleur melon mambo

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Quiet Meadow

de tekst komt uit de stempelset Tasteful Touches


Heattool, een soort 'föhn' die heel heet wordt 

versamark inkt, een transparante, vettige inkt

embossingpoeder in de kleuren koper, goud en zilver.

Wil je iets van deze producten bestellen?
Stuur me gerust een mailtje met jouw wensen, dan help ik je graag met de bestelling.

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten