donderdag 10 februari 2022

#chchallenge 005 Voorjaar


#chchalenge005

Het is weer tijd voor de creatieve uitdaging van deze week,
van het Creatieve Harten team, 
 en het thema van vandaag is voorjaar.

Voor mij hoort bij het voorjaar dat de tulpen weer in bloei staan 
en dus koos ik voor een kaart maken met de stempelset 
Tijdloze Tulpen.

Dit is nog steeds 1 van mijn favoriete stempels!


Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Tijdloze Tulpen

Ik heb voor de achtergrond decoratieve masks gebruikt,
het dessinpapier komt uit het Friendly Hello DSP
en de gebruikte kleuren zijn:
Pale Papaya en Poppy Parade.

Vind je deze producten mooi?
Je kunt ze via mij bestellen in mijn webshop of door mij een berichtje te sturen.

Deze kaart maakte ik ook met de leuke set Easter Friends
en ik deed dat tijdens mijn DonderdagLive filmpje;
HIER kun je dat terugzien.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Easter Friends



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten