zaterdag 12 februari 2022

Facebokhop Lovely Stampers


Hoi Allemaal,

Op mijn facebook-pagina doe ik weer mee met de maandelijkse
 facebookhop van het Lovely Stampers-team.

Ik laat vandaag dit superleuke doosje alvast zien:
Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Pansy Petals

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Pansy petals,

Het is een zogenaamd Harmonica-doosje en ik maakte het voor het eerst 
tijdens de laatste in-persoon teamdag van het lovely stampers team.
Destijds gebruikte ik het mooie kalproosjes-papier maar
nu vond ik het tijd voor een nieuwe uitvoering
en wel met het viooltjes-papier.

De grotere viooltjes uit het dessinpapier kun je zelfs uitstansen met de
viooltjes stansen! Dat is zó handig!

Op dinsdag 15 februari om 9.30u kun je op mijn facebook-pagina zien hoe ik het doosje maak.

Komen jullie vandaag nog even gezellig hoppen?
Dan kun je ook zien wat mijn lieve collega's voor mooi's gemaakt hebben!

Liefs Diana


ps. deze mooie producten kun je via mij aanschaffen 😉








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten