donderdag 17 maart 2022

#chchallenge 010; Vormen

 

Het is weer tijd voor de wekelijkse uitdaging van het creatieve harten team;

De uitdaging van deze week heeft het thema Vormen

Ik heb daarom de stempelset Hello Beautiful gebruikt en 
daarbij ook de bijpassende stansen Beautiful Shapes.

Eerst heb ik een velletje A4-kaart karton bestempeld met een aantal 
van de verschillende vormen die in deze stempelset zitten,
Daarna heb ik er 4 kaartfrontjes van gesneden,
wat vormen uitgestanst
basiskarton in de kleur crushed curry genomen 
en zo heb ik er 4 kaarten van gemaakt.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Hello Beautiful



Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Hello Beautiful

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Hello Beautiful

                             Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Hello Beautiful

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Hello Beautiful


Wil je graag weten hoe ik dat doe, zelf dessinpapier stempelen?

Kijk dan even het filmpje dat ik vandaag heb gemaakt;

Vind je dit een leuke uitdaging? Je kunt ook zelf meedoen!!

Maak een kaart met dit thema, plaats een fot er van op jouw social media
en zet in het bijbehorende bericht de hashtag #chchallenge


Als je trouwens op jouw social media zoekt op deze hashtag 
vind je ook wat andere creatievelingen in dit thema gemaakt hebben.

Groetjes Diana





Geen opmerkingen:

Een reactie posten