zaterdag 12 maart 2022

Facebookhop Maart

 


Vandaag kun je op mijn facebook-pagina weer gezellig komen hoppen.

Altijd leuk om inspiratie op te doen toch?

Kom je ook kijken wat bijvoorbeeld collega Antoinette gemaakt heeft?


Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Symbols of Fortune

Ik heb bovenstaande kaart gemaakt.
Het idee komt van Cobie Le Mair en dit was de opdracht voor een swapkaart 
binnen mijn kleine maar heel gezellige Stamping Cats team.

Ik gebruikte het mooie dessinpapier Symbols of Fortune.
Ik was er zelf heel tevreden mee....en er is geen stempel aan te pas gekomen...
alleen het pràchtige papier dus!
De bloemen heb ik uit het dessinpapier geknipt.

Op DEZE pagina kun je starten met hoppen, 
ik hoop dat je daar even laat weten wat je van de kaart vind?

Groetjes Diana





Geen opmerkingen:

Een reactie posten