donderdag 7 april 2022

#chchallenge 013 Inpakken




 Hoi Allemaal,

Het is weer tijd voor de wekelijkse uitdaging van het Creatieve Harten team.

Het thema van deze week is inpakken.

Ik heb een klein kado-doosje gemaakt voor jullie.


Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Quiet Meadow

Allereerst heb ik zelf dessinpapier gemaakt door een wit vel A4 te bestempelen 
met de diverse stempels uit de stempelset Quiet Meadow.

Ik gebruikte de kleuren Fresh Freesia, Petal Pink, Pool Party en Soft Sea Foam.

Daarna maakte ik er dus een kleine explosion-box van.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Quiet Meadow

In de vakjes heb ik nog leuke kleine labeltjes gemaakt.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Quiet Meadow

In het binnendoosje zitten nu een paar zuurtjes 
maar daar past ook zo'n lekkere ferrero rocher-kogel in!
(maar die had ik niet in huis dus vandaar zuurtjes)

Ik hoop dat jullie mijn creatie weer leuk vinden, 
ik zou het leuk vinden om jullie reacties te mogen lezen.

Ben je geïnspireerd?
Laat jouw creatie ook zien op jouw sociale media en gebruik ook de hashtags 
#chchallenge , #chchallenge013 , en #creatieveharten.
Dan kan iedereen die op deze hashtags zoekt ook door jouw creatie geïnspireerd worden!

Groetjes Diana



Geen opmerkingen:

Een reactie posten