vrijdag 8 april 2022

Natuurlijk voor altijd Explosionbox

 Hoihoi,

Vandaag wil ik jullie het andere explosion-doosje dat ik maakte laten zien.

Ik heb het gemaakt tijdens het DonderdagLive filmpje 
van gisteren op mijn facebook-pagina.

De stempelset Natuurlijk voor altijd had de meeste stemmen gekregen
en dus heb ik die stempel gebruikt om een vel wit kaartkarton vol te stempelen 
met alle mooie takjes uit de set in diverse groen-tinten.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Natuurlijk voor Altijd

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Natuurlijk voor Altijd

Ik gebruikte de kleuren;
just jade, soft succulent, evening evergreen, old olive, en mossy meadow.

Wil je weten hoe ik dit doosje gemaakt heb?
Je kunt het ook op mijn YouTube pagina terugkijken.





Groetjes Dian



Geen opmerkingen:

Een reactie posten