zaterdag 9 april 2022

Facebookhop Lovely Stampers, Plantenpost


Het is weer tijd om op mijn facebook-pagina te hoppen met het Lovely Stampers-team.

Ik heb een lange tijd geleden van Geke van Stampin'Harmony dit model geleerd te maken, 
maar heb jullie dat nog steeds niet laten zien...en aangezien het prachtige dessinpapier 
dat ik hier heb gebruikt ons assortiment gaat verlaten, 
word het toch echt de hoogste tijd 
dat ik dit mooie kaartje eens aan jullie laat zien.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Plantenpost

Het mooie papier is zolang de voorraad strekt met een zeer leuke korting verkrijgbaar!


Komen jullie ook nog even op mijn facebook-pagina kijken om door te hoppen 
naar mijn collega's en te zien wat voor moois ze hebben gemaakt voor julie?


Groetjes Diana




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten