vrijdag 17 juni 2022

Geluksbrengertjes en Whale Done DonderdagLive



Tijdens het DonderdagLive Filmpje liet ik gisteren deze 2 kaarten zien.

De kaart met het lieveheersbeestje heb ik in het filmpje gemaakt,
maar de techniek op beide kaarten is hetzelfde.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Geluksbrengertjes

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Whale Done

Voor de kaart met de lieveheersbeestjes heb ik de volgende producten gebruikt:

Ik gebruikte voor deze kaart de volgende materialen: Stempel Geluksbrengertjes Pons LadyBug Pons Medium Daisy Stans Gelaagde Cirkels Stamparatus Inkt: Sweet Sorbet, Pumpkin Pie, Daffodil Delight en Memento Karton: Stevig Wit, Basic Wit, Sweet Sorbet Via deze link kom je rechtstreeks bij deze gebruikte producten in mijn webshop: https://s.tamp.in/WBbYaH


Heb je het filmpje gemist?
Of wil je weten hoe ik deze kaarten heb gemaakt?

Hier kun je het terugzien:



Liefs,
Diana 

 

2 opmerkingen: