zaterdag 18 juni 2022

Videohop Lovely Stampers, Thee en Troost

 

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Hoi Allemaal,

Weten jullie nog welke kaart ik vorige week liet zien?
Ik laat deze week tijdens de videohop zien aan jullie hoe ik deze kaart gemaakt heb.

Het is een leuk en eenvoudig modelletje om te maken.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Thee en Troost



Wat is nou een videohop?
Tijdens de videohop doen een aantal van mijn collega's mee.
Iedereen maakt een filmpje van een kaart of een projectje.
In de beschrijving die onder elk filmpje staat vind je een link naar de volgende collega.
Zo kun je dus van filmpje naar filmpje "hoppen" 

Je vind mijn filmpje hier:




na mijn filmpje kun je dus naar het filmpje van Daniëlle Kassing hoppen.

Ik hoop dat jullie gezellig even komen kijken, 
het is een uitgelezen kans om lekker inspiratie op te doen en 
na deze videohop ligt dit even 2 maanden stil.

Veel Hop=plezier!

Liefs Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten