zaterdag 27 augustus 2022

DonderdagLive 25-8-22 Butterfly Brilliance vs Daisy Garden

Het is weer tijd voor de kaarten van de afgelopen DonderdagLive.

Deze onderstaande kaart maakte ik met de set Butterfly Brilliance maar 
deze stempel was voor het filmpje nét niet verkozen.

StampinÚp!®, Diana van Otterlo©, Butterfly Brilliance

natuurlijk wil ik de kaart wel graag aan je laten zien want 
ik word er zelf wel heel vrolijk van, en jij?

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Daisy garden
de bovenstaande kaart maakte ik in het filmpje....
alhoewel...het ging niet helemaal zoals ik het wilde...🙈
gelukkig is deze wél goed gelukt!

Wil je het filmpje tóch kijken?
Hier kun je het terugzien:




Wil je weten welke producten ik voor de laatste kaart gebruikte?
Klik dan op deze LINK


Liefs,
Diana



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten