vrijdag 7 oktober 2022

Natuurlijk voor altijd DonderdagLive

 
Zo...heb je mij een beetje gemist?

Heb heerlijk een maand vakantie genomen, 
daarvan ben ik samen met manlief heerlijk 2 weken echt weg geweest 
en de andere 2 weken heb ik gebruikt om wat achterstallige opruim-klusjes te doen.
Maar in ieder geval weer lekker bijgetankt!

Afgelopen donderdag zou de eerste DonderdagLive weer zijn 
maar er kwamen een paar afspraken tussendoor waar ik niet onderuit kon
 én omdat ik mezelf voor de vakantie had beloofd dat ik als dit zou gebeuren 
niet zou gaan lopen rennen en jagen
 heb ik dus het filmpje deze keer van te voren opgenomen.

Uiteraard wil ik graag hier het resultaat laten zien!

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Natuurlijk voor Altijd

Ik ben zelf erg tevreden over hoe deze kaart heeft uitgepakt.
Wat vind jij er van??

Wil je weten hoe ik deze kaart gemaakt heb?
Kijk dan even het onderstaande filmpje terug.





Groetjes Diana

2 opmerkingen: