zaterdag 13 augustus 2022

DonderdagLive Thee en Troost vs Plantenpost

De kaarten die ik voorbereid had voor de DonderdagLive van deze week.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Plantenpost

Voor deze kaart gebruikte ik de stempel Plantenpost met de bijpassende stansen.
Deze stempel was niet gekozen voor het filmpje,
maar natuurlijk wil ik jullie de foto niet onthouden!

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Thee en Troost

Tijdens het filmpje maakte ik dit kaartje nét iets anders

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Thee en Troost

welke heeft jullie voorkeur??

Heb je het filmpje gemist?
Je kunt het hier terugzien:




Groetjes Diana

 

2 opmerkingen:

  1. O, da's een lastige. Als ik móet kiezen, toch maar 1. Ik vind het ton-sur-ton effect van de 1e erg leuk en minder voorspelbaar. Hoewel bij de 2e de witte mat het toch een boost geeft, zoals een mat kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen