maandag 15 augustus 2022

Online Team-bijeenkomst, gezellig kaarten maken

 Afgelopen vrijdag was er weer een online-team-bijeenkomst.

Van tevoren stuur ik iedereen een pakketje met daarin oa. wat kaart-kartonen dessinpapier

Tijdens de bijeenkomst kunnen we dan heerlijk even bijkletsen 
en maken we met elkaar de kaart die ik bedacht had.

Deze keer waren het 2 kaarten.
Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Rings of Love
Bij deze kaart gebruikte ik het Rings of Love DSP,
en smokkelde ik er een retired item bij...
de eikenblaadjes-pons is helaas uit de collectie, maar vond ik hier zo leuk bij passen.


Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©, Rings of Love, Bottled Happiness

Voor deze kaart gebruikte ik ook het Rings of Love dessinpapier
en combineerde ik het met de stempel Bottled Happiness.

Wil je nu ook mee kunnen doen met zo'n online bijeenkomst?
Schaf dan het starterspakket aan en stap in mijn kleine gezellige team in.

Er is tot 31 augustus nog een superleuke aanbieding die het instappen extra leuk maakt!
Wil je daar meer over weten??
Stuur me dan gerust een berichtje.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten