zaterdag 18 maart 2023

Natuurlijk voor Altijd vs Plantenpost DonderdagLive

Afgelopen donderdag, 16 maart, was het weer tijd voor een nieuwe
DonderdagLive op mijn facebook-pagina.

Er kon in de week ervoor gekozen worden tussen 2 stempelsets;
namelijk
-Plantenpost
of
- Natuurlijk voor Altijd.

Ik bereid dan altijd wel van allebei een kaart voor met 
óf een leuk techniekje óf een eenvoudige funfold, 
of gewoon een leuk kaartje op zich.

Deze keer gebruikte ik een techniekje met maskeer-papier.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

De bovenste kaart, is van de stempelset die niet verkozen was
deze keer, maar ik wil je hier natuurlijk het voorbeeld en de inspiratie
niet onthouden.

De onderste kaart maakte ik wél gedurende het filmpje.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Heb je het filmpje gemist?
Je kunt het hier terug kijken;




Mocht je de gebruikte materialen willen shoppen, dan kan dat via mij.
Je kunt me een berichtje sturen óf je kunt in mijn webshop kijken.
Groetjes Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten