woensdag 22 maart 2023

Tulpenmandje swap

Afgelopen zaterdag was ik leuk een dagje uit naar Egmond.
Er werd daar door Elly Rijnvis en Ellen Liefting een heel leuke 
demodag georganiseerd voor iedereen die Stampin'Up!-demonstratrice is.

Voor alle deelnemers maakte ik een klein kadootje, 
oftewel een swapje zoals wij dat noemen.
Dit kan een mooi kaartje zijn of een leuk doosje.

Ik heb deze keer dit leuke tulpenmandje bedacht,
dat leek mij heel toepasselijk omdat we naar een tulpenkweker gingen.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©

Ik maakte het mandje ook voor de deelnemers vandaag aan de freubelles 
van het Leger des Heils te Gorinchem, alwaar ik een gastles mocht geven.


Wil je weten hoe ik dit mandje gemaakt heb?
Kijk dan onderstaand filmpje even;




Groetjes Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten