donderdag 20 april 2023

framed florets vs hof van eden

Gisteren was het weer tijd voor mijn DonderdagLive filmpje
op de facebook-pagina. 

In de week tevoren kon er tussen de stempelsets Hof van Eden 
of Framed Florets gekozen worden.

Ik maak van beide stempels een voorbeeld maar van de gekozen stempel
 maak ik dan het kaartje tijdens de live-uitzending. 

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,
Deze kaart maakte ik met Hof van Eden en 3 nieuwe In-Colors
namelijk
Boho Blue, Moody Mauve en Copper Clay
 
Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,
En dit is de kaart die ik in het filmpje maakte met de stempelset Framed Florets.

Wil je weten hoe ik de kaart gemaakt heb?
Kijk dan het filmpje hier even;




De gebruikte stempelsets gaan niet mee door naar de nieuwe jaarcatalogus die op 2 mei in zal gaan en daarom zijn deze producten nu in de webshop nog met een leuke korting te verkrijgen. 
Echter twijfel niet te lang want OP=OP!

Je vind alle laatste kans-artikelen hier:

Zit er iets van je gading tussen en bestel je minder dan €200
wil je dan alsjeblieft deze gastvrouwcode  REBM7GK6   invullen?
Dankjewel daarvoor!


Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten