woensdag 19 april 2023

keepstamping 96

Op mijn facebook-pagina heb ik vandaag weer een nieuwe 
uitdaging geplaatst.

Je bent van harte welkom om daar ook aan mee te doen!

Diana van Otterlo©

Ik kijk erg uit naar jouw creatie!

De uitdaging van 2 weken geleden was een kleuren-uitdaging


en ik laat ook altijd zien wat ik daar dan zelf als voorbeeld mee heb gemaakt, 
en dat heb ik vorige week vergeten om je te laten zien hier.
Dus bij deze alsnog;

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

Ik gebruikte voor deze kaart de stempelset Vrolijke Viooltjes,
de embossingfolder Timeworn en de Artistic Mix decorative Masks.

Alle producten zijn via mij te verkrijgen.
Je vind ze in mijn webshop of je kunt mij een berichtje sturen 
met wat je graag wilt bestellen en dan verzorg ik dat voor je.

Groetjes,
Diana





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten