zaterdag 15 april 2023

blij en bloemrijk

Hoihoi, 

De eerste kaart was onderdeel van de stempelclub van de maand April


De 2e en 3e foto zijn van een leuke funfold-kaart en die was
onderdeel van de workshop van april.



Voor alles gebruikte ik de diverse producten uit de Blij en Bloemrijk-suite.
Deze suite is alleen online te vinden en staat dus niet in een papieren catalogus.

Je kunt deze producten via mij bestellen, via mijn webshop of door mij een berichtje te sturen.
Helaas zijn de producten tijdelijk niet leverbaar maar als je een berichtje stuurt dan hou ik het voor je in de gaten wanneer het weer verkrijgbaar is.

Uiteraard heb ik ook voor Mei weer een stempelclub en workshop bedacht
Ik ga dan aan de slag met de Vlinderliefde set.
Als de stempelclub en workshop zijn (8 en 9 mei) dan zijn al deze spullen retired.
Dat betekent dat ze dan niet meer in het assortiment zijn MAAR op dit moment
is het nog te bestellen met zeer leuke kortingen!
Wacht dus niet te lang want OP = OP!


Wil je graag meedoen met de stempelclub en/of de workshop?
Of wil je er meer informatie over?
Stuur dan even een mailtje.
opgeven kan tot en met  30 april

Groetjes Diana



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten