vrijdag 14 april 2023

Painted Poppie vs Color & Contour

Deze kaarten maakte ik ter voorbereiding van het DonderdagLive-filmpje

Deze eerste kaart maakte ik met de stempelset Color & Contour
en ik gebruikte de kleur Polished Pink.
Een kleur die uit het assortiment gaat helaas.
stampin'up!®, Diana van Otterlo©,

Wil je de kleur nog aanschaffen, wacht dan niet te lang want OP=OP.
En een tip, bestel bij een inktkussen ook altijd een flesje navul-inkt want dan
kun je langer van de kleur genieten én je kunt er ook leuke technieken mee doen 
zoals bijvoorbeeld de baby-doekjes-techniek.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©
Deze kaart is degene die ik ook daadwerkelijk maak in het filmpje.
En ik laat zien hoe ik inkleur met de Blends.
Nu ben ik geen inkleur-expert maar ik vind inkleuren wel superleuk 
om te doen altijd en dat is toch het belangrijkste nietwaar?
Dat je plezier hebt in wat je doet.

Overigens gaat ook deze kleur, rich razzleberry,  uit het assortiment.

Voor beide kaarten gebruik ik een leuke techniek.

Heb je het filmpje gemist?
Je kunt het ook hier terugzien;




Groetjes Diana

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten